30 Kasım 2019 Cumartesi

Neler Yapıyorum

Selam herkese, yılbaşına azıcık zaman kaldı, ümidimizsin yeniyıl. Bu sefer gol olacak mı ha, ne dersin? Battaniyeler, kışlıklar çıkalı çok oldu zaten. Bu sabah yağmur vardı burada. Uzun uzun yürüdüm, ıslandım, yürüdüm sonra yine ıslandım... Evvelden beri şemsiye kullanmayı sevmem. Millet sığışırken kuytulara yağmurda, ben kabak gibi dururum öyle. Rohmer meydan okumamın son filmi olan 'La Carrière de Suzanne' i izledim. Diğer izlediklerime göre vasattı, ayrı bir post yapmadım bu sebepten. Aralık ayı için de Robert Bresson filmlerini izliciim. İzledikçe yazarım. Proust okuyasım var hatta birazdan başlarım Swann'lara...

BİTTİ

desem de şuraya bir ajda sıkıştırmayayım mı a canım?
yeni keşfettim bu şarkısını, nasıl sizce *-*


11 yorum:

  1. Yağmurda yürümek gerçekten iyi hissettiriyor. Gözlüklerim ıslanmasa daha güzel olur tabi 😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 😊😊 o problem bende de var ya, napcaz?

      Sil
  2. Hastalanmaktan korktuğum dan çok sevmiyorum islanmayi migreni bilirsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. korku hissim alınmış gibi hissediyorum bazen :D migren kötü tabii, tikkatli olmak lazım. Sevgiler

      Sil
  3. Günaydın. Her ne kadar şemsiyeyi sevmesem de kullanmayı tercih ederim ;)
    Proust'ta 3.kitaptayım/z bizde.
    Size de iyi okumalar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günaydın :) Şemsiye mevzusunda bu denli tepki alacağımı düşünmemiştim yha :) Bir blogcan daha yazarsa kulaniciim :))

      Sil
  4. Evet battaniye, çay, film zamanı geldiiii :p
    Yaşasın!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla öyle :D Netflix indirdim ben düşün :)

      Sil
  5. rohmer bresson proust oley. proust yirminci yüzyılın en iyisi yaa kafka ile birlikte. swann ın aşkının filmini de kaçırma :) prost hakkında kitaplar da var çok iyiler yaaa, mehmet rifat, alain de botton kitapları özellikle :) rohmer zaten konuştuyduk. suzan da güzel ama evet yumuşaklı biraz :) bresson öğretmen sinemacılar içinde en sevdiğim (bergman/tarkovsky/haneke/angelopoulos). yani işte sinema böyle yapılır diye öğreten sinemacılar bunlar. bresson yani işte baltazar, yankesici gibi klasikleri tabii amaaaa en sevdiğim bir idam mahkumu kaçtı :) ay oleey bak bu yazı heyecanlandırdı yaniii. yani sinema müzik kitaplar edebiyat oldukça umut olur ayolcuuum :) hadi 2020. göreyim seniii hihihi :)

    YanıtlaSil

Yeni Yıl

   bir koca yıl daha bitti, inanılır gibi değil... ben n'apıyorum, yürüyüşe çıkıyorum bol bol, kitap okumaya çalışıyorum, bolca müzik ve...