4 Ekim 2020 Pazar

Hello!

 Merhabalar değerli blog arkadaşlarım.. :D Ne var ne yok? Ben okula gidiyorum; anasınıfı ve ilköğretim için okullar açıldı biliyorsunuz. Çok özlemişim minnakları.. :D Maske, sosyal mesafe kurallarına uyarak derslerimizi işliyoruz. 

 En son Stephen King’den Hayvan Mezarlığı’nı okudum. Çok beğendim, mükemmel bir yazar King. Salt korku-gerilim türü olarak bakılmamalı romanlarına, okuyanlar eminim beni anlayacaktır.. Aslında geleneksel doğum günü kitap çekilişimi gerçekleştirecektim Ağustos’ta.. Ancak biliyorsunuz pandemi sürecinde ertelemek zorunda kaldım, yine de bir şeyler düşünüyorum ama yakında, sürpriz olsun! Sizler neler okudunuz, en beğendiklerinizi yazın yorumlara lütfen!

 Bir sezen parçası bırakıp sonlandırayım yazıyı, keyifli bir pazar diliyorum hepinize..


12 yorum:

  1. Fatoş ben çoktandır yoktun inşallah unutmamışsındır bizi. Bizde dyk kurslarını tek yüzyüze veriyoruz.
    En son okuduğum kitap Aamin Maalof un yüzüncü ad kitabı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok yahu unutmadım, Maalouf çok severim :)

      Sil
  2. Bence en kısa sürede tamamlamalısın İlkay :)

    YanıtlaSil
  3. iyi dersleer :) hayvan mezarlığı filmisi de vaaar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tenk uuuuu , hu huuu, kuu ku :D ben sana gelip gelip okuyom da yorum yapmaya vaket kalmıyooo :D
      Filmini de duydumm, bakarım saol.. :D

      Sil
  4. king en sevdiğim yazarlardan hep yeni bir şeyler yazsın yeni filmleri dizileri olsun istiyorum :) iyi dersler bu aradaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle ben de :) sırada medyum var ;) teşekkür ederimm

      Sil
    2. medyum okuduğum ilk kitabıydı 6. sınıftaydım tabi ilk kez okuyunca yazara alışmak zor oldu çok sıkıldım başta okurken ama gizemli güzel bir kitaptı :) amaa kitabı bir arkadaşım ödünç istemişti ben okurken kıramadım verdim ve son sayfaları eksik şekilde geri geldi hala merak ediyorum sonunu :D en sevdiğimse kara kule serisi onu baştan okuyacağım :)

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. deep iyiyim sanırsam herhalde galiba:D Valla yetişemiyorum şu ara hiçbir şeye, yazıcam yakında bi şeyler, inşallaaaa :D

      Sil
  6. Blogger etkinliği dolayısıyla takipteyim bende sizi bloğuma davet ediyorum.

    YanıtlaSil

geziyoruz tozuyoruz

 bayram'da kısa da olsa mahşeri  istanbul kalabalığına karıştım.. lale mevsiminde gitmeyi çok istiyordum, emirgan korusunda idim bayramı...