2 Aralık 2020 Çarşamba

İyilik Güzellik

 Efem Merhabalar herkese, sürücü sınavını atlattım öncelikle.. Nerede kalmıştık? Heh, henüz yeni bir Bergman daha izleyemedim, Martin Eden okumaya devam.. Araya bir şiir kitabı sıkıştırıp ölüp bittiğim bir eser olan hasretinden prangalar eskittim’i bitirdim.. Sonra arkadaşlarımın bastıra bastıra oku dedikleri fareler ve insanlar’ı satın aldım dün.. Tez vakitte okur yorumlarım umarım.. 

 Efenim, göbek bağladım bu ara ayıptır söylemesi :) Arada dışarı çıkıp turluyorum ancak daha fazla efor sarfetmem gerektiğinin de farkındayım.. Baya bi parfüm alışverişi yaptım yeni yıla girmeden önce; hakikaten sizlere daha evvel parfüm merakım olduğunu söylememiştim değil mi? ;) Bi ara koleksiyonumu atayım; şöyle güzel bir kış kompozisyonu belki hım?

 Sizler neler yapıyorsunuz, okuduğum kadarı ile -ancak inanın yoğunluktan yorum yapamıyorum- herkes evlerdee  =D Vallahi çıkıp gezmeyi özledim, geçen yıl ara tatilde bi İstanbul yaptıydım ancak bu yıl işte malum pandemi, bilemiyorum ama deniz havası çekiyor içim.. Herkese selamlar, sevgi ile (:

Bach


4 yorum:

  1. Özledik sere serpe, korkusuz gezmeleri. Şaka gibi, bir yıldır salgın hastalıkla yaşıyoruz.

    Parfüm seven ama doğru dürüst kullanmyan biri olarak beklerim ben öyle bir post:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. N. Narda hoşgeldiniz :) Bu ay hem bergman postları hem yıl içinde okuduğum kitap postları arasına bir de parfüm postu sıkıştırayım o halde :) Fırsat bulup yazabilirsem elbette; bi rehavet bi rehavet ki sormayın :D

      Sil
  2. Bayilirim guzel kokulara cok hassasim koku konusunda, beklerim onerilerii🌸

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba ☀️ Bir üst postta birtakım öneriler mevcut ileride daha da artar umarım!🤞
      Sevilme mi efemm, güzel kokular, hastasıyız! 🌷

      Sil

geziyoruz tozuyoruz

 bayram'da kısa da olsa mahşeri  istanbul kalabalığına karıştım.. lale mevsiminde gitmeyi çok istiyordum, emirgan korusunda idim bayramı...