16 Ocak 2021 Cumartesi

ÖZET GEÇ ARKADAŞIM!

 Herkese saygılar, neler yapıyorsunuz? Biraz bakındım da ooo her yere kar yağmış yahu! Ben güneydoğuda yağmura şükrediyorum efenim... :) Pek şahane bir kitap okudum, tabi ya, Melekler Erkek Olur... Künye ile başlayalım mı? Yazarımız Hamdi Koç... Ben dk'dan okudum ve elimdeki yirmi beşinci baskı... Romanın ilk baskısı ise 2002 yılına ait efendim. 

                                            

detaylar...

 Murat Bey; orta yaş kimlik bunalımı yaşıyor... İyi bir şirkette ve iyi bir pozisyonda çalışıyor, evli, mutlu ve çocuklu... Derken Selma devreye giriyor Murat'ın dünyasına ve olaylar olaylar... Şöyle söyleyeyim yazarın burada kullandığı samimi üslup gerçekten etkileyici idi... Mesela;

"Huzur'un nerede olduğunu hatırlayamadım. Karım eski diye onu da atmıştır ve ben yıllarca fark etmemişimdir.(Yazar burada tanpınar'ın huzur'undan bahsediyor.) Olsa, dursa, hatırlardım. Yerine koyabilir miydik, parayla? Yeni bir Huzur alabilir miydik? Aynı şey olur muydu? Benim kendi eski kopyam, tarafımdan okunmuş, belki beğenilmiş, içine adım ve zamanım yazılmış, daha saatleri ayarlamayı bilmediğim zamanlarımda. İzin verdik demek ki, atılmasına."

gibi... Muhakkak okuyun derim ve kitap alamadan duramıyordu... Bu sene Nermin Bezmen'e giriş yapayım dediydim de Sır kitabını aldım henüz... Biri beni bilgilendirebilir mi, doğru mu yaptım bu kitabı seçmekle? :)

 Yine bu sene el atmayı düşündüğüm bir diğer yazar olan Fakir Baykurt'dan On Binlerce Kağnı'yı satın aldım... Hemen foti ekleyeyim, adettendir... 

                                     

 Gelgelelim filmlere...The Love Witch(2016), IMDb puanı 6,2. Benim filme puanım ise 9. Çok sevdim, filmde aşkı arayan bir kadının türlü ya da gizemli serüvenlerini izleyeceksiniz... Cadı filmi değil salt. Elaine eşi tarafından terkedilince sihir, büyü işlerine merak salıyor ve...

Yine bu ay Daniel Day-Lewis'li Phantom Thread(2017) ve Audrey Tautou'lu Coco Before Chanel(2009) izlemişim... Tek tek afişlerini koyamayacağım fakat her iki filme de bayıldım!

Sevdiklerinizle geçen mutlu haftasonları dileyerek senenin ilk blog yazısını da yazmış olmanın ferahlığıyla, hoşça kalın, şimdilik! :))



9 yorum:

  1. heeyoo nasılsıın :) ben de kar göremeyenlerdenim antalyanın bağrında dağlara yağan karı izlemekle yetiniyorum :) filmler de kitaplar da güzel görünüyor :) huzur hakkındaki alıntı hoşuma gitti :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hey selam, superim, seni se’etmeli :) cok sevindim hosuna gitmesine, ugricamm, cok optum ^.^

      Sil
    2. ben de iyiyim evde ders film dizi ile geçiyor günler :D ben de çok optüm ^.^

      Sil
  2. Nermin Bezmen'in Sır kitabı yorumunu merak ettim, ben yazarla tanışmadığım için yorum yapamayacağım ama umarım severek okursun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamamm, okiinca yorumlarim, tesekkurler :))

      Sil
  3. Kitabın adı çok ilginçmiş:)

    YanıtlaSil

Yeni Yıl

   bir koca yıl daha bitti, inanılır gibi değil... ben n'apıyorum, yürüyüşe çıkıyorum bol bol, kitap okumaya çalışıyorum, bolca müzik ve...