26 Mart 2020 Perşembe

dıdıdıdı

  
bu defa şarkıyı öne alayım didimdi.  size sis’i anlatacağdım diil mi? canım hiç istemiyor yine de Unamuno tarzını sevdim, okurum diğer kitaplarını da. sis için de birkaç kelam edelim; satranç oyunu tahtasından gibin karakterler; öyle atak öyle kurnaz oynarlar ki tüm olacaklar bir sisin içinden bakar gibi oluyor dedim ve kahvem soğumuş... tazeleyim hemen... unutmadan Halit Refiğ filmleri izliyorum da Nilüfer Aydan’ın gençliğini görmek isterseniz siz de izleyin ‘Seviştiğimiz Günler’i... 

bi de Körlük- Saramago’ya başladım bu sabah, Borges ile de hiç çekilmiyor haa.
yakın zamanda bi de film şesi paylaşayım, bi de bi de yutup dan Haldun Dormen tiyatrolarını...

2 yorum:

  1. Ben de sevmiştim o kitabı. Körlük bir senedir duruyor kütüphanemde, biraz daha dursun, hafif keyifli kitapları seçmeye çalışıyorum şu ara.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siyah beyaz bir resmini dahi çizdim yağlı boya ile Sis’in Handan, acayip bir şeye benzedi :) kitap da öyle idi zaten... Körlük de Nazan Öncel paylaşmıştı bu salgına uygun bir kitap diye, eğlenceli olarak aklıma Tom Robbins kitapları geldi dedin de, keyifli okumalar...

      Sil

geziyoruz tozuyoruz

 bayram'da kısa da olsa mahşeri  istanbul kalabalığına karıştım.. lale mevsiminde gitmeyi çok istiyordum, emirgan korusunda idim bayramı...