6 Mayıs 2020 Çarşamba

yağlı boya maceram devam ediyore . .




Selam efendim hiç ara vermeden ikinci tuval üzerinde çalışmamı huzurlarınıza sunuyorum. Resmi yaparken aşağıdaki kitaptan az biraz esinlenmiş olabilirim =))



Henüz kurumadı ve verniklemedim. Zaten sıradaki kitabım doopler idi derinlemesine dalmış gibi hissediyorum daha okumadan kitabı... :)

Adaçayımdan bir yudum aldıktan sonra Barber açtım iTunes’dan. Siz de dinleyin: Hesitation Tango

Bu arada kitap için ayrı bir post gireceğim umarım, 

18 yorum:

  1. Yağlı boya sulu boya değil yoksa

    YanıtlaSil
  2. Bence başarılı, tebrikler:)

    YanıtlaSil
  3. Bence güzel bir çalısma olmuş. 😊😊

    YanıtlaSil
  4. çok güzel olmuş gerçekten ellerine emeğine sağlık canım benim 😊🌸 keyifli çalışmalar sevgiler 😊🌸

    YanıtlaSil
  5. Emeğinize sağlık, çok başarılı. Dilerim kitabı da keyifle okursunuz :)

    YanıtlaSil
  6. Doppler kadar sevimli olmuş bence, ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  7. yerdenize başladım oley saoool :)

    YanıtlaSil
  8. heey, yerdeniz, hangisini diyon ki sen, ghibli olanı buldum onu izliyom, 2006, bir de mini dizi varmış, 2004, bir de yeni çekiliyomuş, 2019 da başlamış, daha yayınlanmamış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Miyazaki’nin oğlu çekmiş bir tane 2006 olan evet. :) Bakcam diğerlerine de saol. :)

      Sil
    2. diğer ikisini bulursan bana da söleeee :)

      Sil
  9. Ne güzel olmuş, geyik resmetmek çok hoşuma gidiyor benim de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle bir de tavuskuşu :) Teşekkür ederiz..

      Sil

geziyoruz tozuyoruz

 bayram'da kısa da olsa mahşeri  istanbul kalabalığına karıştım.. lale mevsiminde gitmeyi çok istiyordum, emirgan korusunda idim bayramı...