4 Mayıs 2020 Pazartesi

Gideriken 1 Yaşında !





Ey ahali, yılım doldu burda beya! İyi ki buradayım, sizlerleyim... Blog açarken bu kadar etkileşim alacağımı düşünmemiştim aslında... Elbette buna en büyük sebep sevgili deeptone oldu. Çok teşekkür ederim buradan bir kez daha sevgili deep. Ayrıca yorumları ile destek olan, sayfama bir göz atıp çıkan herkese sonsuz teşekkürler...
 Başlarken sizlere resme, sanata meraklı olduğumu aynı zamanda da hayran olduğumu ve amatör resim çalışmaları yaptığımı söylemiştim. Bugün tuval üzerinde ilk çalışmamı gerçekleştirdim. 
Ben yağlı boya ile çalışıyorum arkadaşlar, akrilik çalışanlar da var... Sanırım akrilik boyada renkler daha bir canlı oluyor; ilgilenenler, uğraşanlar var ise ve beni bilgilendirir ise çok mutlu olacağım... Eee nasıl buldunuz tablomu? =))

elbette bugüne özel bir kutlama şarkısı geliyore!
bu ara en en çok dinlediğim şarkı: Faust: Dance Antique

40 yorum:

  1. Öncelikle 1. Yılın kutlu olsun.
    Nice daha uzun yıllar yazmanı dilerim. Tablonda gerçekten güzel olmuş. İlk yılın ve ilk tualin aynı zamana denk gelmeside güzel olmuş. İlkler unutulmaz (:
    Saygılarımla. Vesselam...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Meczup Yazar; Çok mutlu ettiniz beni, saolun...

      Sil
  2. Yazı dolu nice yıllara :)

    YanıtlaSil
  3. Hayırlı olsun benim bloğumun doğum gününe 1 saat kaldı. Senden bir sonraki gün açmışım :)
    Başarılar dilerim hem blog için hem de resim için

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Sanat Penceresinden; Çok saol... Ahahaha aynı gün doğmuşuz neredeysee hiç güleceğim yoktu =)) Şimdiden kutlarım seni de...

      Sil
    2. Teşekkür ederim yarın pasta kesecez beklerim :)

      Sil
  4. oh oh maşallah maşallah işallah yıllarca burda olcaz gelcem yinee :)

    YanıtlaSil
  5. Nice güzel yazılara o zaman...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayalleri Yaşamak; ne hoş bir blog adınız var... Çok teşekkürler, takipteyim :)

      Sil
  6. İlkay; saol ki...
    bilmukabele :)

    YanıtlaSil
  7. Daha nice bol yazmalı günleriniz olsun. Resim güzel olmuş bence. Emeğinize sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ebemkuşağı; çok teşekkürler. Resmi beğenmenize sevindim..

      Sil
  8. Daha nice güzel paylaşımlara inşallah hep birlikte canım benim 😊🎂🎈🎉... Resimde çok güzel olmuş ellerine emeğine sağlık sevgiler 🌼😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sessizkaldım; şahane, teşekkür ederim. :)

      Sil
  9. Nice seneler yazman dileğiyle. Nice senelere.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beyda’nın Kitaplığı; bilmukabele. Saolun..

      Sil
  10. Keyif alarak yazacağın nice yıllara

    YanıtlaSil
  11. Mutlu yıllaaaar, nice nice yazılar dilerim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçmiş Bahar Mimozası; çok teşekkürler, hep beraber nice yazılara..

      Sil
  12. :)) Doğum günü kutlaması gibi olmuş yorumlar. Benden de Keyifli yazılar yazacağın yılların olsun :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir başka gezgin; ahaha öyle tabiisi, teşekkür ederim :))

      Sil
  13. son yazımdasın cicişkoğğğ :)

    YanıtlaSil
  14. Deep bahsedince geldim. Nice nice yıllara 😊🤚

    YanıtlaSil
  15. Nice yıllara:)izle butonunu bulamadım:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, mobilden girdiyseniz web sürümünü görüntüleye basarsanız olcek. :)

      Sil
  16. Tablon çok güzel, nice yaşlara, müzik zevkine de hayranım ayrıca:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya cidden mi, eh işte pek bayılmadım ben ilk olduğu için belki de ama sizin beğenmenize sevindim. :) Teşekkür ederim ayrıca. :)

      Sil
  17. Blogunuzu 1.yıl dönümünüzde tanımak kısmetmiş, daim olsun. Nice yıllarınıza...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yasin; Teşekkürler.. Aman geç olsun güç olmasın :-D

      Sil
  18. Öncelikle bloğunuzun 1.yılı kutlu olsun, nice yıllara! :)
    Ben de Deep'in yazısından görüp geldim. Resimleriniz çok hoş görünüyor, emeklerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  19. nice yazılara , senelere :)

    YanıtlaSil

Yeni Yıl

   bir koca yıl daha bitti, inanılır gibi değil... ben n'apıyorum, yürüyüşe çıkıyorum bol bol, kitap okumaya çalışıyorum, bolca müzik ve...