9 Temmuz 2019 Salı

İstanbul Vol2


Merhaba, yukarıdaki resim Anadolukavağı, İETT uzun boğaz turundan... Herhalde tek Türk bendim vapurda :D Sabah böreğimi yerken (10:35’te Eminönü’nden) baktım sarışın masmavi gözlü bir abi bana ´bon appétit’ diyor; dedim canı çekti herhalde :’) Uzattım ama almadı... Bu da böyle bir anımdır.
Kanlıca’dan geçerken bol bol yoğurt yükleniyor vapura bu arada.


Yukarıdaki resmi ise Kuzguncuk, Nail Kitabevi camından çektim. Mutlaka uğrayın, oturup kitabınızı okuyacağınız ayrıca birçok kitabı bulabileceğiniz (özellikle sanat alanında) tatliş bir yer, ben aşağıdaki iki kitabı aldım.



Gelelim beni en çok etkileyen yerlerden birine; Beylerbeyi Sarayı... Burası 2. Abdülhamit’in ölünceye kadar kaldığı sürgün yeri imiş. İçeride fotoğraf çekilmesi yasak ama ben özellikle saray duvarlarındaki eski İstanbul tablolarına, bakir, yeşil İstanbul’a bayıldım. Gerek manzarası gerek saray bahçesi gerçekten huzur verici...


4 yorum:

  1. Merhabalar :) Daha geçen hafta Kuzguncuk'taydım. Ben de ilk defa gittim ve hayran kaldım. Kesinlikle bir daha gidilesi bir semt. Beylerbeyi ise henüz isteyip de gidemediğim saraylardan. İstanbul gez gez bitmiyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle katılıyorum, o kadar çok foto var ki parça parça yayınlamaya karar verdim ben, teşekkür ederim.

      Sil
  2. Bloğunuzu yeni keşfettim ve takiba aldım. Yorumlarımı keşfetmeniz için bloğuma beklerim.

    YanıtlaSil

geziyoruz tozuyoruz

 bayram'da kısa da olsa mahşeri  istanbul kalabalığına karıştım.. lale mevsiminde gitmeyi çok istiyordum, emirgan korusunda idim bayramı...