12 Mayıs 2021 Çarşamba

5 Günde Müzik Meydan Okuması - 1

 Meydan Okuyan blog tabii ki müzik gurusu zihninarkasokaklari, vallahi bana iş çıktı pek sevindim. Herkes yapsa ya ne güzel olur, başlayalım o vakit!

1) Başlığında renk geçen sevdiğin bir şarkı.

Fazla düşünmedim doğrusu, kendisi ayrıca ıssız adaya düşsem şarkılarından da bir numara...

'I've never done good things

I've never done bad things

I never did anything out of the blue, whoa'


*ha ha, sanırım bu maddeyi yanlış anlamışım, başlığında diyor imiş. amma değiştirmeyeceğim kalsın bu hali ile.. =)


2) Başlığında rakam bulunan bir şarkı.

Yine çok düşünmeden Bob Dylan'dan Blonde on blonde albümünün bir numaralı şarkısını seçtim: Rainy Day Women #12&35...




3) Sana yaz dönemini hatırlatan bir şarkı.

Hiç düşünmeden l'ete'ındıen diyorum, bayılıyorum bu şarkıya yaa... :-)



4) Gürültülü dinlenmesi gereken bir şarkı.

Red Right Hand, seni seçtim pikaçu!!



2 yorum:

  1. Yüzümde şapşal bir gülümsemeyle okudum. Benim cevaplardan çok daha iyi :) Dahası bu şarkılardan ikisini canlı canlı dinledim. O yüzden nostaljik tarafları var. Red Right Hand sırasında Nick'in elini sıkmıştım. O yüzden şarkı daha bir anlamlı geliyor her dinlediğim zaman. Rainy Day Women da, ilk gittiğim Bob Dylan konserinin açılış parçasıydı. Aklım çıkmıştı. Şurada konserin tamamını dinleyebilirsiniz. https://www.youtube.com/watch?v=N1OTslELezs&t=62s

    Ah Bowie ah.

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim. Çok şanslısın ya elbette daha anlamlı olmalı. Bowie için bir ah da benden... Şarkı için tekrar teşekkür ederim. :D

    YanıtlaSil

geziyoruz tozuyoruz

 bayram'da kısa da olsa mahşeri  istanbul kalabalığına karıştım.. lale mevsiminde gitmeyi çok istiyordum, emirgan korusunda idim bayramı...