14 Mayıs 2021 Cuma

5 Günde Müzik Meydan Okuması - 5

 17)Kalbini kıran bir şarkı.

Bu soruya yanıtım Athena'dan ben böyleyim... 

'Aldırmam hiç yağmurlara

benim güzel hatalarım var

bir an bile vazgeçmedim

kendi yolumdan'

Her dinlediğimde burukluk bırakır bende tabii sevinçle beraber... 



18)Sesine hayran olduğunuz bir sanatçıdan bir şarkı.

Teoman diyorum... Rock, pop, alaturka her türde söyleyebilir gibi geliyor bana nitekim söylemiş de...




19)Çocukluğunuzdan hatırladığınız bir şarkı.


Ortaokul sıralarından beri çok sevdiğim, dinlemekten bıkmadığım  İstanbul'u seçiyorum...





20)Sizi hatırlatan bir şarkı.

Zor soru, Mor ve Ötesi'nden Dünya Yalan Söylüyor albümünün iki numaralı şarkısı Cambaz'ı seçtim... Bu şarkıda benden bir şeyler olduğu kesin...



2 yorum:

  1. Ne keyifli bir meydan okumaymış bu, yeni keşfetmek biraz üzdü. :)

    YanıtlaSil

geziyoruz tozuyoruz

 bayram'da kısa da olsa mahşeri  istanbul kalabalığına karıştım.. lale mevsiminde gitmeyi çok istiyordum, emirgan korusunda idim bayramı...