13 Mayıs 2021 Perşembe

5 Günde Müzik Meydan Okuması - 3

 9)Düğününde çalınmasını istediğin bir şarkı

Belki bazılarınız hüzünlü bulabilir... Fakat benim çok sevdiğim bir şarkı hem yunan müziklerinin hastasıyım da...



10)Yeniden yorumlanan (cover) bir şarkı.

Önce orijinalini paylaşayım ki hala benim favorim bu orijinal versiyonu. Tuxedomoon'dan In a Manner of Speakıng...

'Oh, give me the words
Give me the words
But tell me nothing

Ohohohoh give me words
Give me the words
That tell me everything'


Birçok kez coverlandı bu şarkı... En sevdiğim cover ise Nouvelle Vague'den geliyor:



11)En sevdiğin klasik müzik parçalarından bir tane seç.

Ağzınla kuş tut deseydin daha iyiydi Zihinciğim... Vallahi şaştım kaldım bu soruya; Swann Lake  desem Messiah mı desem Borodin'den mi söylesem yoksa Requiem'i mi... 

Sonunda Ave Maria'yı söyleyeceğim kimin aklına gelirdi ki, di mi... =)





12)Karaokede biriyle düet yapmaktan hoşlandığın bir şarkı.

İşte güzel bir madde olmuş bu. :) Cevabım belli benim, sözlerini, hikayesi ve atmosferini, büyüsünü çok sevdiğim bir karaokelik şarkı Copacabana!!

Başlangıçtan itibaren çarpmıştır bu şarkı beni... Bakmayın siz kıpır kıpır müziğine esasen çok hüzünlü bir hikayesi var...

'Her name was Lola, she was a showgirl'...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

geziyoruz tozuyoruz

 bayram'da kısa da olsa mahşeri  istanbul kalabalığına karıştım.. lale mevsiminde gitmeyi çok istiyordum, emirgan korusunda idim bayramı...