13 Mayıs 2021 Perşembe

5 Günde Müzik Meydan Okuması - 4

Hiç  ara vermeden... 

13) Seni hayat üstüne düşüncülere iten bir şarkı

Ben bu şarkıya anlam bağlamında değil de ezgisi beni başka bir dünyaya sürüklediği için güzel sesli kadın Brigitte Bardot'dan Un jour comme un autre cevabını vereceğim...




14) Herkesin dinlemesi gerektiğini düşündüğünüz bir şarkı.

Cohen'siz bir liste eksik kalırdı: In My Secret Life gelsin o zaman...




15) Bugün hala bir arada olmasını arzu ettiğiniz gruptan bir şarkı.

Seksenlerden bir avangart caz grubu The Lounge Lizards oldu seçimim.  Tamamen itunes listemle alakalı bir durum yoksa grup hakkında geniş bir bilgiye sahip değilim.. =)




16) Aşık olma hissi uyandıran bir şarkı.

Yine eskilerden devam... =))



2 yorum:

  1. Un jour comme un autre'u mu görüyorum :O Harika şarkıdır. Kim söylerse söylesin hoşuma gidiyor. Bir şeytan tüyü var. Caz konusunda çok eksiğim var. Buradan faydalanıyorum :)

    YanıtlaSil

Yeni Yıl

   bir koca yıl daha bitti, inanılır gibi değil... ben n'apıyorum, yürüyüşe çıkıyorum bol bol, kitap okumaya çalışıyorum, bolca müzik ve...