12 Mayıs 2021 Çarşamba

5 Günde Müzik Meydan Okuması - 2

 Hiç vakit kaybetmeden devam edeyim... :)

5)Sende dans etme hissi uyandıran bir şarkı

Yalan yok, biraz düşündüm maddede... Zira o kadar çok ki; peki o halde son dönem keşiflerimden olan dinlemekten büyük keyif aldığım bir remix parça bırakıyorum buraya...



6)Yolda giderken dinlenesi bir şarkı.

Mathias Eick işlerini seviyorum, cevabım Edinburgh bu maddeye...



7) Dinlemekten usanmadığın bir şarkı.

Fazla söze gerek yok...



8)Yetmişlerden bir şarkı.

Biraz itunes listemi karıştırdım bu şarkı için, Santana'dan geliyooo!!


2 yorum:

  1. La bohème'in remiksini birisi paylaşmıştı benle. Kimdi hatırlayamadım ama yakın bir zamanda dinledim ve epey şaşırmıştım. İyi manada :) Mathias Eick'le tanıştım bu sayede, teşekkrler.

    Şimdiden iyi bayramlar.

    YanıtlaSil

geziyoruz tozuyoruz

 bayram'da kısa da olsa mahşeri  istanbul kalabalığına karıştım.. lale mevsiminde gitmeyi çok istiyordum, emirgan korusunda idim bayramı...