3 Ekim 2019 Perşembe

Bella’nın Ölümü





‘Bir kirletme gereksinimidir...’ demişti Lorraine.
O halde her şey yolundaydı. Çünkü Anna, kendini kirletmek için çılgınca bir istek gösteriyor gibiydi.
‘... günahlarından arınır gibi olurlar...’

Merhaba :) Sımenon ile tanıştık güzel bir polisiye ile ama nasıl desem tadımlık da aynı zamanda. Hani nasıl desem polisiye de değil hafif psikolojik biraz dram biraz da gizem :)

Evine misafir olarak gelen Bella’nın ölümünden sonra tüm şüpheli gözler Spencer’a çevrilir... Bu noktadan sonra Spencer üzerinden yaşamı sorgulatıyor bize yazar ve o gerilimi hissettiriyor bilhassa finalde. Tavsiye ederim efendim. Unutmadan Bilge Karasu; Türkçeyi o kadar ustaca, şahane kullanıyor ki ayrı bir tat hissediyorsunuz okurken, çeviriyi şölene dönüştüren adam...

11 yorum:

  1. Çok teşekkür ederim ☺️

    YanıtlaSil
  2. Bilge Karasu kitaplarını okumadım. O kadar çok kitap var ki okunacak. Teşekkürler tanıtım için:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah evet (: Maalesef ben de çok okumuş değilim Karasu, rica ederim.

      Sil
  3. Kısa ve net harika bir özer tarzınız var belirtmek istedim :) hiç duymadigim bir kitaptı, kaleminize sağlık.

    YanıtlaSil
  4. Daha önce hiç okumadığım bir yazar.. teşekür tanıtım için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, umarım seversiniz okuyunca :)

      Sil
  5. Duyduğum hatta listeme aldığı bir yazar Simenon, bakalım okumak ne zamana kısmet olacak?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başlamalısın (: Yorumunu merak ediyorum (:

      Sil
  6. bellanın ölümü okudum. simenon o kadar çok okudum kiii. birkaç yayınevinde var çevirileri. hepsi güzel. hollandada bir cinayet meselasııı :) simenon dörtyüzden fazla roman yazmış :) filmleri de var biçok, uyarlamaları romanlarınıın :)

    YanıtlaSil

geziyoruz tozuyoruz

 bayram'da kısa da olsa mahşeri  istanbul kalabalığına karıştım.. lale mevsiminde gitmeyi çok istiyordum, emirgan korusunda idim bayramı...