21 Ekim 2019 Pazartesi

Küçük Deniz Kızı Ponyo


Yönetmene aşığım :>> Vallaha da billaha da, Miyazaki; biliyorum okuyorsun burayı... Nasıl bir dehasın, nedir bu hayal gücünün sırrı? 

Konusuna gelirsek japon balığı olan.. diyeceğim ama vazgeçtim, Sosuke kızar bana... Onun adı Ponyo :D Evet Ponyo’nun hikayesi.. İnsan olmak istiyor, bu sebepten kırmızı bir elbise giyerek dolanıyor okyanusta ve yolları minik Sosuke ile kesişiyor. Hafif yaralanan Sosuke’nin kanından tadınca babası Fujimoto’nun deyişi ile -korkunç- insana dönüşüp kolları bacakları çıkıyor birden :)


Babası karşı bu dönüşüme çünkü onun hazır olduğunu düşünmüyor henüz. İnsan olabilmesi için onu çok seven biri (nitekim bu görevi Sosuke üstlenecektir finalde) gerekiyor ayrıca deniz kızı iken yaptığı büyülerden de vazgeçmesi lazım Ponyo’nun (nitekim öyle de oluyor:) Hele güzeller güzeli bir annesi var ki Ponyomuzun, siz sormadan ben göstereyim efendim.


İşin bir de Sosuke boyutu var, onu da ben anlatmayayım siz izleyin canım! Miyazaki dünyası ile bir an önce tanışın (;




6 yorum:

  1. Miyazaki'yi ben de seviyorum, oğluşlarımla izleyelim bunu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keyifli seyirler size (= izlemediğim birkaç animesi kaldı..

      Sil
  2. Miyazaki izliyip de hayran olmamak mumkun mu?

    YanıtlaSil

Yeni Yıl

   bir koca yıl daha bitti, inanılır gibi değil... ben n'apıyorum, yürüyüşe çıkıyorum bol bol, kitap okumaya çalışıyorum, bolca müzik ve...