5 Haziran 2019 Çarşamba

2’si Bir Arada

VAMPİR NOSFERATU (1979)


YÖNETMEN : WERNER HERZOG

Harika filmlerim vaaa (: Bu film öyle sıcak estetize edilmiş ki bitmesin n’’olur bitmesin diyeceksiniz tıpkı benim gibi. Korku filmi ama aşk için korku mesela, büyük bir aşk... Gönül rahatlığıyla izlemenizi öneririm.


LA RAGAZZA DEL LAGO (2007)


 YÖNETMEN:ANDREA MOLAİOLİ

Biraz İtalya yapmaya ne dersiniz? Hem de Alpler’de (: Çok tatliş bir polisimiz var bu filmde, göldeki cinayetin esrarını araştırıyor, yine güzel bir film, izleyiniz. Sevgiler...

6 yorum:

  1. ilki ivit ayrıca herzog hayranıyım yanii, özelliklee, fitzcarraldo ve aguirre. ikinciyi hatırlamıyom. ne güzel konu, aldım listeye tişkirs :)

    YanıtlaSil
  2. İkisi de benlik filmlere benziyor öneri için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bak ikinci olanı daha çok seversin. rica ederim. (:

      Sil

geziyoruz tozuyoruz

 bayram'da kısa da olsa mahşeri  istanbul kalabalığına karıştım.. lale mevsiminde gitmeyi çok istiyordum, emirgan korusunda idim bayramı...