3 Haziran 2019 Pazartesi

3’Ü BİR ARADA


1.CHINESE COFFEE (2000)


YÖNETMEN: AL PACİNO

Kim Al Pacino seyretmek istemez ki, filmde yalınlık ön planda, iki orta yaş arkadaş (jake ve harry) ‘ın diyaloglarını izliyoruz.. Kimler yok ki sohbette; Tolstoy, Miller... Aslında hayatı sorgulatan bir film; iki arkadaşın hayatına giren sevgilileri, hastalıkları, başarısızlıkları.. Böyle konuştuğuma bakmayın hepsi umut vaadedilen bir çerçevede izleyiciye aktarılıyor. 

2.CARMEN (1983)


YÖNETMEN: CARLOS SAURA

Dans, müzik ve aşk.. Birçok uyarlaması yapılmış Carmen’in. Kısaca; Bizet’in bestelediği, İspanya’da bir çingene kızın hüzünlü aşkının sembolü olan opera Carmen. Ben bu filme bayıldım, gitar sesi hiç susmadı filmde. (:

3. SANS SOLEIL

YÖNETMEN: CHRİS MARKER (1983)


Belgesel tarzında çekilen Asya kıtasındaki birçok yere uğrayan bizi de götüren (: götürürken insanlara, olaylara şiirsel ve çarpıcı bir yorum katan hafiften sarsılabileceğiniz dört dörtlük bir film, oh be (:

8 yorum:

  1. güzel üçlü teşekkürler paylaşım için

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. muhteşem üçlü (: ben teşekkür ederim yorumunuz için (:

      Sil
  2. tavsiye için teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. heey pacino en sevdiklerimdeen :) ilki ivit tiyatro gibiydi yaa, kendisi sinemada yönetmen olarak ivit tiyatro eserleri dabıyooo :) carmen saura ne film ama de miiii :) üçüncüyü şimdi hatırlamadım bi anda ama chris marker iyilerden ivit :) ne güzel filmler izliyon seen :) şeyi izlesenee :) en sevdiklerimden. güzel gürültücü (rivette), bir diğer yenici dalgacı hihihi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ooo sen önercen de izlemicem, aşkolsun (: çok sağol,..

      Sil
  4. Carmen'in kitabını okumuştum yıllar önce çok güzeldi, film olarak da güzeldir şüphesiz. Elinize sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Gül Akça; sadece müzikleri için bile izlenir, çok teşekkür ederim. Kitabını okurum umarım ben de(:

      Sil

Yeni Yıl

   bir koca yıl daha bitti, inanılır gibi değil... ben n'apıyorum, yürüyüşe çıkıyorum bol bol, kitap okumaya çalışıyorum, bolca müzik ve...