16 Haziran 2019 Pazar

Yaz Okuma Şenliği


Günaydınlar; yıllardır katılmak istediğim okuma şenliklerine; doğum günümün de dahil olduğu yaz mevsiminde katılmak kısmetmiş. Siz de katılın; Yaz Okuma Şenliği

Listem aşağıdaki gibidir;

1. Kategori (10 puan) : İsminde YAZ mevsimini çağrıştıran bir kelime geçen yada olayların Yaz’da geçtiği bir kitap.

1. Kategori : Mitrofan’ın Ay Serüveni (Serüven çağrışım yaptı yaza:) Faddey Venediktoviç Bulgarin

4. Kategori (10 puan) : Beyazperdeye aktarılmış bir kitap.

4. Kategori : Sırça Fanus - Sylvia Plath / Filmi : Sylvia - Yönetmen - Christine Jeffs

5. Kategori (10 puan) : Orhan Kemal ya da Nurullah Ataç’dan bir kitap.

5. Kategori : Orhan Kemal - Eskici ve Oğulları

6. Kategori (10 puan) : Anton Çehov yada Tolstoy’dan bir kitap.

6. Kategori : Tolstoy - Anna Karenina, İngilizcemi ilerletmek için İngilizce baskısını okuyacağım, blogda inceleyeceğim kitabı, keyifli olur umarım ((:

8. Kategori (10 puan) : Bir şiir kitabı.

8. Kategori : Stephane Mallarme - Şiirler

10. Kategori (her kitap 10 puan, ekstra 20 puan) : Türk yada Dünya Klasiklerinden iki kitap.

10. Kategori : Platon - Devlet (felsefe aşkım devreye girdi;)

11. Kategori (her kitap 10 puan, ekstra 20 puan) : YKY yayınlarından herhangi iki kitap.

11. Kategori : Sessizlik Zamanı - Luis Martin - Santos / Örümceklerin Yuvalandığı Patika - İtalo Calvino

13. Kategori  (her kitap 10 puan, ekstra 20 puan) : Kapağındaki baskın rengin YEŞİL olduğu iki kitap.

13. Kategori : Babil Kitaplığı- Papini- Kaçan Ayna

14. Kategori ( her kitap 10 puan, ekstra 40 puan) : Şimdiye kadar hiç kitabını okumadığınız dört  yazardan birer kitap. ( Yazarların ikisi Türk, ikisi yabancı, ikisi kadın, ikisi erkek olmalı.)

14. Kategori : Beni en çok heyecanlandırana geldi sıra; Andrey Tarkovski - Şiirsel Sinema ve Jane Austen - İkna kitaplarını seçtim.

Bir de ben bu yaz hep bunu dinleyeceğim dostlar ;
Fatma

20 yorum:

  1. liste için editöre teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir kez de sizin vesilenizle teşekkür edelim o zaman

      Sil
  2. hımm hepsine 10 puan verdiğinize göre çok ilginç ve güzel kitaplar olmalı,emeğinize sağlık..😊

    YanıtlaSil
  3. Şenliğe dahil kitap okuma maratonuna hiç katılmadım. Kitap okumanın yarışa sokulması beni hiç çekmiyor fakat fikrinizi motivasyon için beğendiğimi söylemek isterim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı fikirdeyim, motivasyon amaçlı ve daha fazla paylaşım açısından keyifli 😀 çok teşekkür ederim.

      Sil
  4. 1.kategoriyi okuyunca aslında pek aklımda olmayan bir kitap geldi aklıma,yazayım dedim:-)
    Katya'nın Yazı, yazarı: Trevenian

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler okumadığım bir kitap, okurum umarım.

      Sil
  5. Bazılarını okumuşum, diğerlerini not edeyim. Keyifli okumalar dilerim. :)

    YanıtlaSil
  6. yaz için ağır okumalar seçmişiin :) mallarme tarkovsky :) tarkovsky nin kendini annattığı bir belgesel var yaaa :) kaçan ayna çok çok sevdiğim bir kitap :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende tersi bi durum var deep; kışın daha hafif romanlar okuyorum (:

      Sil
  7. grek müziklerini seviyon herhaldee. o zaman sende maacirlik var demek ki :)

    YanıtlaSil
  8. bulgarin bak merak ettim :)

    YanıtlaSil
  9. keyifli okumalar dilerim..

    sevgiler ♥

    YanıtlaSil

geziyoruz tozuyoruz

 bayram'da kısa da olsa mahşeri  istanbul kalabalığına karıştım.. lale mevsiminde gitmeyi çok istiyordum, emirgan korusunda idim bayramı...