13 Haziran 2019 Perşembe


10 yorum:

  1. yıllardır Grek müziklerine olan hayranlığımdan dolayı eşim zaman zaman espri yapar. Senin önceki hayatın kesin Roma döneminde yaşamış bir senato üyesi der. Güleriz beraber. Haksız da değil göçmenliğimizden geliyor zaar. Severek dinlediğim Despina Vindi, Haris Aleksiu, Nikos Vertus var. Çok beğendim bu parçayı. Elinize sağlık.
    Selamlar Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Taner Bey, çok sağolun, espri yeteneğine bayıldım eşinizin, sevgiler.

      Sil
  2. hımms bunu bilmiyodum merciiii :)

    YanıtlaSil
  3. heey, öneride gördüm. yine heycanlandıım. angelopoulos yaa, hepsini izledim filmlerinin. şiirsel sinemaaa. ama bak bu yönetmen gerçekten de tam kışlık. hüzünlü olduğu için :)

    YanıtlaSil
  4. anaparastassi, days of 36, lumiere and compagnie (ortak yapım), the dust of time, ağlayan çayır. bazıları en eskilerinden bazıları en yenilerinden. amaa, kitaraya yolculuk, leyleğin geciken adımı, bunlar da çok iyi tabii. genelde sonsuzluk ve bir gün en iyisi olarak kabul ediliyoo :) ben de en çok puslu manzaralar, ulysses'in bakışı ve arıcı yı seviyoom :) ay bakalım izleyinceee en çok hangilerini seviceen seeen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kumpanya izledim yeni harikulade, sonsuzluk ve bir gün izleyeli çok oldu (: hatta sondtrack albümü bak kıyak geçtim (: https://music.apple.com/tr/album/karandrou-eternity-and-a-day/213885401?l=tr

      Sil

geziyoruz tozuyoruz

 bayram'da kısa da olsa mahşeri  istanbul kalabalığına karıştım.. lale mevsiminde gitmeyi çok istiyordum, emirgan korusunda idim bayramı...