21 Haziran 2019 Cuma

3’Ü BİR ARADA

1. LANETLİLER - THE DAMNED


YÖNETMEN: LUCHİNO VİSCONTİ
 Eman tanrem (: Ben bayılmak bu filme, o kadar doyurucu ki.. Gözümü kapattım tavsiyemi verdim (:
Burjuvazi saydamlıkları bir bir sıralanmıştır efendim; naif ya süper 👍 

2. OLASILIKLA ŞEYTAN - (LE DİABLE PROBABLEMENT)


YÖNETMEN: ROBERT BRESSON
Kötücül bir film bu, izlemesi keyifli ama.. Oldukça yakışıklı baylar ve güzel bayanlar mevcut (; Yönetmen için iyi bir başlangıç...

3. VREDENS DAG - GAZAP GÜNÜ

 

YÖNETMEN : CARL THEODOR DREYER

Tiyatro uyarlaması imiş, yine çok sevdiklerimden.. Orta Çağ havasını hissediyorsunuz; cadı avı, aşırı uçlardaki aşk ve nefret, yönetmenin diğer filmlerini de izleme kararı almış bulunmaktayım.
izledikleriniz ya da izlemeyi düşündükleriniz var ise bekliyorum yorumlara; benim için yaz tatilinin başlamasına son bir hafta kaldı, daha gezmeli tozmalı postlarda görüşmek üzere, mutlu kalın...



14 yorum:

  1. Farklı filmler önermişsin, en çok ilk sıradaki ilgimi çekti :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, 10 üzerinden 10 o film canım (:

      Sil
  2. Üçü de birbirinden iyii. Özellikle Olasılıkla Şeytan ilgimi çekti. -,- :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel ve düşündürücü bir film, teşekkür ederim.

      Sil
  3. Filmlerin üçünün de konularını beğendim. Teşekkürler paylaşım için

    YanıtlaSil
  4. Listeme yazdım da ne zaman izlerim Allah bilir. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  5. tiyatrodan filme....
    güzel bence tanıtım için teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, eser uyarlamalarını tiyatrodan severim ben. Rica ederim.

      Sil
  6. Üçü de çok dikkatimi çekti, umarım en kısa zamanda izleyip yorum yaparım teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım sağlık ve mutluluklar dilerim Ebrar, rica ederim.

      Sil
  7. son filmi izlemedim izlerim, dreyer ivit tabisi önemli. bressson, en sevdiklerimdeeen :) bir idam mahkumu kaçtı, bu film de aklında olsuun. viscontii, solcu burjuva hihi. ne filmleri var yaaa. umberto d. kaçırmaa :) yinee sağlam filmler izliyon seen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağol, bir idam mahkumu kaçtı bugün izleyeceğim ..

      Sil

Yeni Yıl

   bir koca yıl daha bitti, inanılır gibi değil... ben n'apıyorum, yürüyüşe çıkıyorum bol bol, kitap okumaya çalışıyorum, bolca müzik ve...