4 Kasım 2019 Pazartesi

2019 NOVEMBER MOVİE CHALLENGE - ÉRİC ROHMER

Selamlar, 'bu kız başlıkları neden ecnebice atıyo?' diye sorabilirsiniz elbette çünkü bu kız kendini bu şekilde ifade ettiğinde daha iyi hissediyor, başka bir sebebi yok, yetmez mi?

Efendim ben pek liste yapan bir insan değilim amma velakin zamanı iyi kullanamadığımdan yakınırken buldum kendimi yine ve 'fatoş artık filmleri bir görev edinmelisin' diyerek bu ay için Rohmer'inkileri seçtim. Dört film izleyeceğim bu ay, bana katılmak isterseniz beklerim yorumlara, hoşçakalın :)

İlk film, L'ami de Mon Amie




İkinci; L'a Femme de l'aviateur





Üçüncü film; Conte de Printemps





Ve son olarak; La Carrière  de Suzanne

4 yorum:

  1. Güzel bir etkinlik daha, Kasım etkinliklere doyacak bu gidişle :D Sibel’in başlattığı romantik filmler etkinliği var ona katıldım ben de. Bu filmlerin hepsi Fransız yapım mı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyledir herhalde:) yönetmene göre seçtim ben:)

      Sil
  2. Hepsini not aldım.. sırayla izleyeceğim. Çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil

Yeni Yıl

   bir koca yıl daha bitti, inanılır gibi değil... ben n'apıyorum, yürüyüşe çıkıyorum bol bol, kitap okumaya çalışıyorum, bolca müzik ve...