28 Kasım 2019 Perşembe

Badlands - 1973




YÖNETMEN : Terrence Malick

Merhaba. Film Holly’nin sesi ile açılıyor ve dış ses olarak film boyunca devam ediyor. Babası ile yaşayan Holly, kasabanın çöplerini toplayan Kit’in dikkatini çeker. Fazla göz önünde olmayan, kendi çapında eğlenceli halleri hoşuna gidince esas adamımızın kaçınılmaz bir aşk doğar ikili arasında. Ancak babası rıza göstermez bu ilişkiye ve olaylar amma kanlı olaylar gerçekleşir devamında. Gerçek bir hikayeye  dayanıyor film. 

Filmin müzikleri gerçekten enfes. ‘Badlands’ ise çorak arazi demekmiş... Nitekim filme eşlik eden kurak sahalar ve ne bileyim... filmin bunaltıcı, karamsar havası isminin hakkını sonuna kadar veriyor. İzledi iseniz paylaşınız yorumlarınızı, merak ediyor ben. (;

6 yorum:

  1. İzlemedim. Yorumunuzdan sonra ilgimi çekti, özellikle hikâyenin gerçek olması.

    YanıtlaSil
  2. İzlemedim ama konusu tam bizlikmiş. Zengin fakir aşkı ve karşı çıkan aile...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahah :) Vallaha aklıma geldi, kız babası ‘seninle bir geleceği olamaz’ derkene adama...

      Sil
  3. Filmin müzikleri nefis dedin, o zaman tamamdır. Hemen listeye eklendi 👍

    YanıtlaSil

geziyoruz tozuyoruz

 bayram'da kısa da olsa mahşeri  istanbul kalabalığına karıştım.. lale mevsiminde gitmeyi çok istiyordum, emirgan korusunda idim bayramı...