25 Ocak 2020 Cumartesi

Ada Sahillerinde...


Giderayak bir burgaz yapmaya mıydım a dostlar? Adalar vapurundan, Galata..


Burgaz Sokakları..


Sait Faik Müzesi...


Müzede biyografisi görseller ile desteklenerek sergileniyor Faik’in. Bilhassa annesi Makbule Hanım ile özel bir bağı var imiş...


Kitaplığı...


...


Böyle anı çekmeceleri var.. Her çekmeceyi açtığınızda ya bir resim ya bir mektup ya bir ...



Müzeden kitaplarını alabiliyorsunuz. Son Kuşlar’ı seçtim, daha evvel okumuştum başka başka eserlerini.. 



Kahve molası ve martı...



Şarkımız ise Bye Bye Manchester değil, İstanbul...

7 yorum:

  1. Burgaz adaya ne zaman gitsem bu martının o martı olup olmadığını düşünürüm!...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anladım. Bana göre bu martı o martı...

      Sil
  2. Ne iyi etmişsin fatoş. Hava yine nefismiş şansına. Burgazada'yı ve Sait Faik'in köşkünü görmeyi çok istiyordum. Geçen yaz zaman yetersizliğinden kaldı. Fotoğraflar iyi geldi. Eline sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, giderseniz barba yani’de balık yemeyi unutmayın. Bana hoş bir güzellik yaptılar, vapuru kaçırmamak adına ekmek arası hızlıca hazırladılar sağolsunlar, bir gün görürlerse filan yazayım dedim. :)

      Sil
    2. Barba Yani demek. Yazdım bir kenara. Sağ olsunlar. Yaptıkları bu güzellikle tam puan aldılar benden de:)

      Sil
  3. ooo ne güzel olmuş biz de gezmiş olduk seninle böyle :)

    YanıtlaSil

Yeni Yıl

   bir koca yıl daha bitti, inanılır gibi değil... ben n'apıyorum, yürüyüşe çıkıyorum bol bol, kitap okumaya çalışıyorum, bolca müzik ve...