22 Ocak 2020 Çarşamba

Avrupa Yakasından Bildiriyorum

ben geldim, İstanbul’da güneş açtı arkadaşlar:D Çiçekler, böcekler neyse tamam abartmayayım bence de:D

Sabah Ortaköy’den başladım Sarıyer’e kadar yürüdüm :Dd valla ayacıklarım koptu ama sahil, martılar çok güzeldi napiim :D Sabancı Müzesi’ni gezdim. Osman Hamdi Bey’in eserlerine X ışınları tutmuşlar. Araştırma-İnceleme için. Öğleden sonra ise Beşiktaş’ta idim. Dolmabahçe falan... Gerisi bol resim, hoşça kalın. 


Denizanalarına bakar mısınız?









12 yorum:

  1. Bugün bahardan kalma bir gündü. İstanbul da güneşliymiş demek. Fotoğraflar pek güzel. Göksel'in şarkısına da bayıldım. Daha önce dinlememişim, uyh ne ayıp:) İyi gezmeler fatoş;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zeugma; çok teşekkürler. Temennim hava durumunun bu şekilde devam etmesi en azından ben gidene kadar. İyi şarkıdır, hoş şarkıdır. Keyifli dinlemeleriniz olsun o vakit. :))

      Sil
  2. denizanaları senin için toplanmış gibiler :)

    her yeri ayrı bir güzel memleketimin maşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ha ha, çok güzel yüzüyorlardı ya. İstanbul harika =)

      Sil
  3. Eskişehir'de donan biri olarak fotoğraflar içimi ısıttı :)

    YanıtlaSil
  4. Resimlerden yaz aylarının şimdiden gelmeye başladığını görebilyoz..😊

    YanıtlaSil
  5. Fotoğraflar ne kadar güzeller. İçim kıpır kıpır oldu. Bugün burası güneşli ama aşırı soğuktuuu :(

    YanıtlaSil
  6. pigment analizi çok ilginçmiş hep merak ederim tablolar hakkındaki inceleme ve araştırmaları :) denizanaları şirinmiş :) güneş de nefis görünüyo :) o dairesel sutunlu alan nedir merak ettim çok estetik :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah, o alan müzenin havuzu aslında :) arkadan çekmişim. sutünların önündeki uzun levhayı dikey havuz olarak düşün canım. :)

      Sil

geziyoruz tozuyoruz

 bayram'da kısa da olsa mahşeri  istanbul kalabalığına karıştım.. lale mevsiminde gitmeyi çok istiyordum, emirgan korusunda idim bayramı...