23 Ocak 2020 Perşembe

Bu yakadan çıkamıyorum ;)

Merhabalar. Sabah erkenden Bahçeköy’de olan Atatürk Arboretumu’nda idim. Mevsim müsebbipli çıplak ağaçlar, sapsarı yapraklar...




Öğlen ise Kadıköy-Moda taraflarında idim. İstanbul Oyuncak Müzesi’ne gittim günün ilerleyen vakitlerinde. Göztepe’de tarihi bir köşk Sunay Akın tarafından müzeye dönüştürülmüş. Pekiyi de olmuş. Minikler aileleri ile oldukça keyifli zaman geçiriyorlardı. Ayrıca İstanbul’da olup da bu müzeye gitmeyen var ise aşk olsun derim... 

Biliyorsunuz benim alanım çocuklar. Acayip cezbediyor beni bu sebepten oyuncaklar. Ancak her yetişkinin içindeki o büyümeyen çocuğu da es geçmemek gerek. :)

Üç katlı bir villa. Çatı katı aşağıdaki gibi.



 Ben küçükken çok fazla seyrederdim Temel Reis’i... Despot Kabasakal’ı Safinazla her ıspanak sonrasında güzelce benzettikleri bölümleri kaçırmazdım hiç. Denizciydi Temel Reis, bilmem hatırlar mısınız piposuyla dümende gülümseyişini. :)


Bu kare ismim, tarafımdan görülünce çekilmiştir efendim. :D Meğer eski bir amerika çizgi serisiymiş. Bizde Fatoş olmuş adı sarışın ablanın. 


Hah! Evet işte sizlere güzel bir oyuncak... Yukarıdaki tahtalara demir teller ile bağlı figürler. Çocukların yaratıcılıklarını geliştirebilecekleri adeta minyatür bir tiyatro... Bayıldım.


Aşağıdaki resim ise benim Hugo sevdamdan ve Quasimodo’yu görünce sevinçten çığlık atmamdan kaynaklı..,))

Evet yine sona geldik. En alt katta lattenizi içebileceğiniz cafesi bile var. Etkinlikler de yapılıyor çocuklar için bu arada. Görüşürüz yarına. :)


Az daha unutuyordum! Bana eşlik eden kitabı ve gece manzaralı bir İstanbul fotoğrafı ile bu yazıyı sonlandırıyorum efemm. :))




6 yorum:

  1. Gezmeye devam :))
    Göztepe ye geldim bir defa ama gezme fırsatım olmadı.

    YanıtlaSil
  2. Her yazınıza en sonunda paylaştığınız müzikleri dinlemek için geliyorum, bu yazıya da o yakışırdı sanki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ekleyiverdim hemen taha, saol hatırlatma için. :)

      Sil
  3. Keyifle okudum, güzel bir gün olmuş. Sunay Akın'ın Kırdığımız Oyuncaklar kitabını okumadıysanız da tavsiye ederim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okumadım eminim severek okurum... Saolun :)

      Sil

geziyoruz tozuyoruz

 bayram'da kısa da olsa mahşeri  istanbul kalabalığına karıştım.. lale mevsiminde gitmeyi çok istiyordum, emirgan korusunda idim bayramı...