11 Ocak 2020 Cumartesi

Anlat Bakalım - Vol.2


Öykünün tüm bölümlerini buradan okuyabilirsiniz.

annesi masal’ı arayadursun köpük artık hemen hemen iyileşen martıya koklatmak için getirdiği ökse otu ile eve varmıştı bile. martı köpüğü görünce çok sevindi, hem artık özgürce uçmak istiyordu. masal nerede? diye sordu. köpük masal’ın şu an dizginleyemediği merakı yüzünden erkek çocuğu olduğunu başta olmak üzere merhamet cadısının tekrar eski haline dönmesi için bulmasını istediği iris çiçeğine, çiçeğin sahibi esrarengiz sesin habercisini bulmaları için verdiği ökse otuna kadar başlarından geçen her şeyi bir bir anlattı martıya. martı derin bir oh çekti. köpük doğru adrese geldiğini anlamıştı. martı ‘orman perisi izu ile karşılaştınız demek... izu hepimizin annesi. tüm ormanı sevgi ile besleyen bizleri bir arada tutan da o. hemen gidelim, çok geç olmadan...’ 

köpük ve martı hızla ormana doğru yol alırken masal ise ermiş dede ile birlikteydi. ‘annem çok merak etmiştir beni dede... hem köpük de gelmedi... üstelik eski halime bile dönmüş değilim...’ diye yakınırken birden aklına yabancı simyacı geldi. en son mağarada bırakmıştı onu. kendini bulması için ona verdiği sözü hatırladı ve kapı sesiyle irkildi...

16 yorum:

  1. oleey, aferiiim hihihi. hızla okudum yarın tekrar okuyum :) martıııı :)

    YanıtlaSil
  2. Masal nerelere gidiyor böyle. Kaleminize sağlık:)

    YanıtlaSil
  3. martı ve yabancı :) çok zekice :) masal macera peşindeyken onları unutcak değillerdi tabiii :) martı da katıldı oh oh :) yabancıya da nolduğu belli değildi hihi :)

    YanıtlaSil
  4. Köpük ve Martı'nın buluşması iyi oldu, bakalım Masal'ı bulabilecekler mi aa kapıyı çalan kim ki simyacı mı yoksaa çok heyecanlı :)

    YanıtlaSil
  5. Simyacı iyi oldu:)) Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla hayranım size Gül. Hikayeyi başından beri ilgi ile takip etmeniz bize de büyük moral kaynağı :)

      Sil
  6. mimledim seniiiii yapmak istersen yaniiii, zamanın da olursaaa :)

    YanıtlaSil
  7. heeyooo sonunda geldim okumayaa :) martı ve köpük bir araya gelip yola koyuldular demeek ve perinin ismi izu değişik ve hoş olmuş sevdiim :) eveet yaa noldu bu yabancıya çok merak ediyorum ben dee en son mağarada değişik şeyler gelmişti başına sonra hiç ortaya çıkmamıştıı :) ne güzel düşünmüşsüün :) bi de önceki bölümlerde masal erkek olduğu zaman gün batımına kadar vakti mi vardı öyle bir şey olmuştu sanki di mii ermiş dedenin yanına giderken öyle bir şey demişlerdii unuttum şimdi karıştırmış da olabilirim baştan okuyayım ben dee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel gidiyor masalın masalı, her beraberce yazıyoruz :) Fikrin senden çıkması da bonus oldu hepimize :))

      Sil

geziyoruz tozuyoruz

 bayram'da kısa da olsa mahşeri  istanbul kalabalığına karıştım.. lale mevsiminde gitmeyi çok istiyordum, emirgan korusunda idim bayramı...