30 Ağustos 2019 Cuma

90’lar

Doksanlar çocuğu olaraktan bu postu yapmaya karar verdim; işte top5:

 İlk sıraya Shak shak oturdu tabii harika bir şarkıdır:

1.Ojos  Así - Shakira


İkinci koltuğu artık emojisi bile olan ve benim enlerim arkasındaki Bowie kaptı (:

2. David Bowie - Dead Man Walking


Üçüncü koltuğa Madonna oturacak kim istemez ki sesini duymayı (:

3. Madonna - Vogue 


Dördüncü koltuk ise Shape of My Heart’ın...

4. Shape of My Heart - Sting



Beşinci ve son koltuk ise boş yorumlarınızı bekliyor :)

16 yorum:

  1. Çok güzel seçimler, ben de bazılarını 90s Baby! Part II için saklamıştım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tahmin ettiydim zati senden önce davrandım :) Olsun doksanlar çok geniş ara ara yapacağım bu postu :) teşekkürler...

      Sil
  2. Ne güzel bir liste olmuş :)

    YanıtlaSil
  3. David Bowie, Madonna, Sting
    Harika seçimler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sibel teşekkürler beğendiğine çok sevindim :)

      Sil
  4. Doksanlar çocuğu değilim shape of my heart en sevdiklerimden. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah ah sevilme mi yorumunuz için sağolun. :)

      Sil
  5. benim aklıma 5 için freestyler gelmişti ama o kadar eski değilmiş
    sizi izlemeye ve blog listeme ekledim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de geliyorum hemen size ve freestyler çok güzeldir, teşekkür ederim.

      Sil
  6. TANITIM VE BİLGİLENDİRMELER İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM FATOŞ HANIM.

    YanıtlaSil
  7. 90 ların çocuu olarak hep yerli dinlerdim. Ordan devam etsem olur mu :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buyrun efemm (:
      Kurşun Adres Sormaz ki, Albüm Sımsıkı sıkı sıkı, Kenan Doğulu’dan geliyor; sene 1994
      https://m.youtube.com/watch?v=nE8XQQbY1o0

      Sil

geziyoruz tozuyoruz

 bayram'da kısa da olsa mahşeri  istanbul kalabalığına karıştım.. lale mevsiminde gitmeyi çok istiyordum, emirgan korusunda idim bayramı...