13 Ağustos 2019 Salı

Vol 2



8 yorum:

  1. Ne kadar güzel çizimler, iyi bayramlar. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim rafaelaybuke; mutlu bayramlar...

      Sil
  2. Güzel. resim çizmek emek ister.
    Siz de eğitim almadınız sanırım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayır almadım evet haklısınız çok emek ister hem de şimdilik bakarak çiziyorum ama artık kendi fikirlerimi resmetmeliyim diye düşünmüyorum değil ha bir de çoğu ünlü ressam da resme önce başka tabloları kopya ederek başlamışlar tabii benim öyle bi hevesim yok sadece iyi resim yapabilme hevesi diyelim... yorum için teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Gerçekten de harika çizmişsiniz tebrik ederim.

    YanıtlaSil
  4. hiç bırakma bu hobiniii :)

    YanıtlaSil

geziyoruz tozuyoruz

 bayram'da kısa da olsa mahşeri  istanbul kalabalığına karıştım.. lale mevsiminde gitmeyi çok istiyordum, emirgan korusunda idim bayramı...