1 Ağustos 2019 Perşembe

Sinop

Herkese merhaba, öğleni az geçe geldim Sinop’a. İlk durak cezaevi idi; Sabahattin Ali’nin de bir süre kaldığı bu tarihi yapıyı herkesin görmesi gerektiğini düşünüyorum nitekim ben hücrelerin birindeyken bir çocuk ailesine şaka yapmak amaçlı kapattı zindan kapısını işte o bir saniyeden de az sürede bile şaka dahi olsa yüreğim hopladı derler ya... 


Sinop mantısı yemeden olmazdı tabii, cevizli oluyor ben ilk defa denedim pek beğendim lakin biraz ağır geldi.


Karakum’a doğru harika bir yürüyüş yolu var çam ağaçları solunuzda deniz Türkiye’nin en kuzeyinde sağınızda kalıyor güneşi batırdım burada... Bir de yürüyüş yolunda her yerde karşınıza çıkan en mutlu şehir Sinop tabelaları bile gülümsemenize yetecektir :)



3 yorum:

geziyoruz tozuyoruz

 bayram'da kısa da olsa mahşeri  istanbul kalabalığına karıştım.. lale mevsiminde gitmeyi çok istiyordum, emirgan korusunda idim bayramı...