8 Ağustos 2019 Perşembe

Hatıra


Selam efenim saatler evvel Aşti’den gara geçmek için taksiye bindim; şöför abi ile muhabbete daldık hemen didi ki ‘sen akıllı, zeki bi kıza benziyosun; seni uzaktan gördüm de şe didim hoca hanım geliyo... benim kabardı tabii koltuklar; est. filan diyorum; askerliğini Diyarbakır’da yapmışmış; ben didi Doğudaki insanları çok severim didi orada kimin kapısını çalsan seni buyur eder didi inerken de mutluluk iki yakanı bırakmasın; Eskişehir’e bol selam didi tonton amcam; bu da böyle bir anımdır...


Hızlı trende bile okuyan bir kızım (tamam fatma sensin, çok övme kendini:) yukarıdaki resim Fakat Müzeyyen Bu Derin Bir Tutku romanından, İlhami Algör’ün. Resimler de mevcut ara ara Seda Mit imiş desenlerin sahabısı. Çok etkileyici, tavsiye ederim; okuyunuz... Ondan sonaa bir de şu an dinlediğim şarkıyı atayım; hoşçakalın...



4 yorum:

  1. Adamın dediğine kesinlikle katılıyorum.
    Resimlerdeki yüzler sanırım günümüz insanı anlatıyor

    YanıtlaSil
  2. hihi çok tatlıydı. yani tatil bitti mi yoksam bayram tatiline mi gidiyons :)

    YanıtlaSil

geziyoruz tozuyoruz

 bayram'da kısa da olsa mahşeri  istanbul kalabalığına karıştım.. lale mevsiminde gitmeyi çok istiyordum, emirgan korusunda idim bayramı...