4 Ağustos 2019 Pazar

Amasya - 2



Yukarıdaki resim Şeyh Hamdullah Yazı Tarihi ve Hüsn’ü Hat Müzesinden; çok enteresan geldi bana İnkalıların kullandığı teknik, sizce? Bu arada bu müzede enfes hat ve ebru sanatı örnekleri var hayran kaldım...

                                   

Bu da Sabuncuoğlu Şerafettin Müzesinden; burası aynı zamanda bimarhane olarak kullanılıyormuş eskiden nitekim içinde akıl hastalarına yönelik müzik aletleri de sergileniyor. Ve de büyük bir kısım Şerafettin’in tıpta kullandığı tıbbi aletler, tohumlar, bitkilerden v.s oluşuyor...


Nitekim bu ağacın gövdesine sarılıp düşündüm bir müddet sevgili okuyucu, o sert kabuğunun içinde neleri, kimleri biriktirmiş de dimdik ayakta duruyor acaba ne dersiniz?


Keşkek yemeden olmazdı tabii:) Son olarak bakın bakalım Amasaya’da gece nasıl oluyormuş...




6 yorum:

  1. Bol güzel gezmeler dilerim. :)

    Bu arada
    Bence yorum yaptığınız paylaşıma bir dönün belki bir sürpriz ile karşılaşırsınız :)

    YanıtlaSil
  2. Yanıtlar
    1. deniz yok deep burda olsa tükkan senin kii :)

      Sil
  3. kuzenim bir aydır orda iş için, yanına gitmek niyetindeyim, uzak sayılmaz aslında...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah ne güzel, yaşanılabilir bir şehir :)

      Sil

geziyoruz tozuyoruz

 bayram'da kısa da olsa mahşeri  istanbul kalabalığına karıştım.. lale mevsiminde gitmeyi çok istiyordum, emirgan korusunda idim bayramı...