24 Ağustos 2019 Cumartesi

Gezdiklerim Gördüklerim

Urla’ya gitmeden bir özet geçeyim dedim merhabalar... Öncelikle ilk gün asansör binasına gittim Galata gibi düşünün, asansörle çıkılıyor bir fark var çıktıktan sonra kat kat merdiven çıkılması ile İzmir evleri devam ediyor...





Onun haricinde müzeleri gezdim: Resim heykel müzesini mutlaka gezmenizi öneririm fotoğraf çekmek yasaktı...

Ve Bergama... Akropolis ve Bergama Müzesine gittim, akropolis beni çok heyecanlandıran bir yer oldu; buyurunuz...



Daha birçok fotoğraf var instagram hesabımda dilerseniz takip edebilirsiniz, büyük mutluluk duyarım... Urla postunda buluşmak dileğiyle...




4 yorum:

  1. asansör binası ilginç geldi :)

    YanıtlaSil
  2. Asansörle çıkmak ve tüm güzellikleri görmek. İnşallah bir gün gidebiliriz.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beyda umarım gidersin canım İzmir Türkiye’nin en güzel şehri...

      Sil

Yeni Yıl

   bir koca yıl daha bitti, inanılır gibi değil... ben n'apıyorum, yürüyüşe çıkıyorum bol bol, kitap okumaya çalışıyorum, bolca müzik ve...