10 Ağustos 2019 Cumartesi

Ivır Zıvır


Selamlar balkon sefası yapayrum daa Eskişehir’de; yarın memlekete dönüyorum malum bayram ziyaretleri falan filan... 

Öncelikle ağzımı açasım gözümü yumasım var emme bana eşlik eden şarkıyı dinleyelim beraber;


Ne diyoduk, bi koşu çekirdek kapıp geliyorum durun... Hayat nasıl bu kadar kısayken; günler, seneler bitmiyor ve bu döngü sürüp gidiyor? Bakın evet evet kaldırın başınızı gökyüzüne bakın ay doğdu bile geceye hazırlık içinde kainat. Dün geceden bu yana kaç bin sonsuz sa-li-se geçmedi veya geçti?

fato’nun bügününden geçen veya geçmeyen kesitler...

-pamela (aşk sevgiden beter)
-o mor çiçek
-çiçeğin üstündeki arı
-köprü
-kitap
-nehirdeki balık
-parfüm (kokular)
-kol saati
-çin lokantası
-patates kızartması
-çay
-oturduğum bank
-süpermarket
.
.
.

Ya sonra?

edit : kafamdakileri yazmayı unutmuşum; benden geçen geçemeyen insanları; düşüne düşüne bir hal olduğum, sevdiğim insanları...



4 yorum:

geziyoruz tozuyoruz

 bayram'da kısa da olsa mahşeri  istanbul kalabalığına karıştım.. lale mevsiminde gitmeyi çok istiyordum, emirgan korusunda idim bayramı...