11 Eylül 2019 Çarşamba

Çekiliş Sonucu


Merhaba herkese ; siz çekiliş linkime göz atarken ben çektim bile 2 asıl 1 yedek isim:) 



İlk isim; öneri makinesi, kutlarım!



İkinci çektiğim isim ise; beyda’nın kitaplığı, kutlarım!

Katılan diğer arkadaşlarımı da kutlarım (: ve teşekkür ederim hepinize beni ilk etkinliğimde yalnız bırakmadığınız için... Şanslı arkadaşlarım fcinkilic93@gmail.com adresinden bana ulaşabilirler; çekilişleri sıklıkla tekrarlayacağımı hatırlatarak postu kapatıyorum efem. Hoşçakalın (:

6 yorum:

  1. Tam da dediğim gibi çıktı :))

    Blogumun ismini değiştirdim
    ( Bi çay bi çaylak )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya :)
      hayırlı olsun çok güzel blog ismin

      Sil
  2. 6 kişilik çekilişte bile kazanamama bahtsızlığı desem ��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk olarak altı kişilik bir çekiliş değil linke bakarsanız altta kalan kağıtlar da var tabakta ve sağlık olsun, birdahakine diyelim

      Sil
  3. Çok teşekkürler canım. Adres bilgilerimi gönderdim. Kesene bereket:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. est. rica ederim, mesaj alındı, sağolun :)

      Sil

Yeni Yıl

   bir koca yıl daha bitti, inanılır gibi değil... ben n'apıyorum, yürüyüşe çıkıyorum bol bol, kitap okumaya çalışıyorum, bolca müzik ve...