1 Eylül 2019 Pazar

Yaz Okuma Şenliği - Okuduklarım



Öncelikle etkinliği düzenleyen Nilgün Hanım’a tekrar teşekkür ederek başlayayım (:

1. Kategori (10 puan) : İsminde YAZ mevsimini çağrıştıran bir kelime geçen yada olayların Yaz’da geçtiği bir kitap.

1. Kategori : Mitrofan’ın Ay Serüveni (Serüven çağrışım yaptı yaza:) Faddey Venediktoviç Bulgarin
>>>Okundu, incelemesi yapılacak... 10+

4. Kategori (10 puan) : Beyazperdeye aktarılmış bir kitap.

4. Kategori : Sırça Fanus - Sylvia Plath / Filmi : Sylvia - Yönetmen - Christine Jeffs
>>>Maalesef gezip tozmaktan bitmedi henüz... 0

5. Kategori (10 puan) : Orhan Kemal ya da Nurullah Ataç’dan bir kitap.

5. Kategori : Orhan Kemal - Eskici ve Oğulları
>>>Orhan Kemal - Cemile okundu, ingilizce versiyonu, Eskici ve Oğulları listemde ama. 20+

6. Kategori (10 puan) : Anton Çehov yada Tolstoy’dan bir kitap.

6. Kategori : Tolstoy - Anna Karenina, İngilizcemi ilerletmek için İngilizce baskısını okuyacağım, blogda inceleyeceğim kitabı, keyifli olur umarım ((:
>>>Bitmedi maalesef... 0

8. Kategori (10 puan) : Bir şiir kitabı.

8. Kategori : Stephane Mallarme - Şiirler
>>>Okundu... 30+

10. Kategori (her kitap 10 puan, ekstra 20 puan) : Türk ya da Dünya Klasiklerinden iki kitap.

10. Kategori : Platon - Devlet (felsefe aşkım devreye girdi;)
>>>Maalesef Devlet okunmadı ancak bu kategoriye giren Romeo ve Juliet - Shakespeare okundu. +40

11. Kategori (her kitap 10 puan, ekstra 20 puan) : YKY yayınlarından herhangi iki kitap.

11. Kategori : Sessizlik Zamanı - Luis Martin - Santos / Örümceklerin Yuvalandığı Patika - İtalo Calvino
>>>Her iki kitap da okundu. 80+

13. Kategori  (her kitap 10 puan, ekstra 20 puan) : Kapağındaki baskın rengin YEŞİL olduğu iki kitap.

13. Kategori : Babil Kitaplığı- Papini- Kaçan Ayna
>>>Okundu. 90+

14. Kategori ( her kitap 10 puan, ekstra 40 puan) : Şimdiye kadar hiç kitabını okumadığınız dört  yazardan birer kitap. ( Yazarların ikisi Türk, ikisi yabancı, ikisi kadın, ikisi erkek olmalı.)

14. Kategori : Beni en çok heyecanlandırana geldi sıra; Andrey Tarkovski - Şiirsel Sinema ve Jane Austen - İkna kitaplarını seçtim.
>>>Şöyle ki genelde evden uzakta olduğumdan bu yaz yukarıdaki kitaplarım da evde bulunduğundan  seçtiğim iki kitabı okuyamadım... Ancak gittiğim yerlerden kitap alıp aşağıdaki iki kitabı okudum bu kategoriye giren...
1.Jacques Verges - Savunma Saldırıyor
2.İlhami Algör - Fakat Müzeyyen Bu Derin Bir Tutku
>>>>>Ve skor 110 puan.
Sonradan eklenen skor sayfa sayısı getirisi +11
Toplam 121 (:

Bunların haricinde okuduğum kitaplar ise Ruhun Tutkuları - Descartes(enfes bir kitap), Fahrenheit 451 - Ray Bradbury ve İspanya Yaşasın Ölüm -Nikos Kazancakis oldu. Pdf olarak da okuduklarım var elbette. Şiir kitabı olarak yky kısa şiir kitaplarından, Sakın Şaşırma - Orhan Veli Kanık ve Her sözcüğü bir aşk ilanı gibi duyumsuyorum - Henrik Nordbrandt okudum.

Sizin okuma serüveniniz nasıl idi bu yaz?


16 yorum:

  1. Kitapların sayfa sayısının toplamını da ekliyorsun puana. Her 100 sayfaya 1 puan ekleniyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Acemiliğime geldi teşekkürler,hesaplayayım (:

      Sil
  2. Gerçekten tebrik ederim

    YanıtlaSil
  3. Güzel bir etkinlik, tebrikler:)

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel kitapları okumuşsunuz tebrik ederim

    YanıtlaSil
  5. Tebrikler. Jane Austen'ın İkna kitabını okumayı düşünüyorum. Sizi heyecanladıran bir kitap olduğunu belitmişsiniz. Umarım benim de beğenerek okuyacağım bir kitap olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, en kısa sürede okuyacağım sizi de beklerim okuma serüvenine (:

      Sil
  6. Güzel etkinlik 😊 takibe aldım bloğunuzu bana da beklerim 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. camdandusler hoşgeldiniz, takipteyim (: teşekkürler...

      Sil
  7. bu kitapların hepsi kışlık ayolcuum sıkı sağlam liste hiç boş yok. kaçan ayna hastasıyııım :)

    YanıtlaSil
  8. Tebrik ederim çok güzel kitaplar. :) İnceleme de gelecekmiş, daha da sevindim.

    YanıtlaSil

geziyoruz tozuyoruz

 bayram'da kısa da olsa mahşeri  istanbul kalabalığına karıştım.. lale mevsiminde gitmeyi çok istiyordum, emirgan korusunda idim bayramı...