27 Eylül 2019 Cuma

İlham Mimi

buraya alayım bu da nesi diyenler için;

Tahacım öncelikle sana sonra da bizlere bir şarkı vererek ‘ilham’ı buraya davet ediyorum (:


Heh şimdi başlayalım cevaplara (:

1. Hayatınızdaki şikayet ettiğiniz şeyler nelerdir?
Düşüneyim bakayım, zaman yettiremiyorum sanırım daha çok kitap okumak istiyorum mesela. Öyle aman aman bir şikayetim de yok :)

2. Rutine girdiğinizi fark ettiğinizde ne yaparsınız?
Rutinden çıkamıyorum efenim ((: Aslında şu an Yüzüklerin Efendisi Yüzük Kardeşliğine başladım ve ne bileyim o fantastik dünya; elfler, hobbitler filan ulan fatoş dedim bi sen eksiksin kızım burada (: Hani Frodo ile yolculuk yapsam renklenirdi hayatım filan (: 

3. En son yaptığınız önemli değişiklikler nelerdir?
Yağlı boya yapıyorum, çok hoşuma gidiyor renklerin dünyası, şimdilik küçük bir resim defterim var; öğrenmeye çalışıyorum ileride tuval üzerinde de çalışacağım umarım. 

4. Motivasyon olarak düştüğünüzde sizi ayağa kaldıran, size ilham veren şey nedir?
Yaşamayı görev olarak görmüyorum, düşünce tam düşüyorum (: Ona buna derdoluyorum (: Sonra sıkılınca kalkıyorum efem ((: O zaman dans!

5. Hayat mottonuz nedir?
Sevmek elbette (: Önce kendimi seviyorum bolca desem de inanmayın seviyorum dünyayı, yaşamayı, dostlarımı iyi ki varlar, varsınız  (; Bulunduğum ortamı güzelleştirmek de mottom (: Ufak dokunuşlar yaparım mesela bir de hayatı çok da ciddiye alamıyorum farkettiyseniz espri, şaka yani (:

Yapmak isteyen herkesi mimledim!

19 yorum:

  1. Çok neşeli birisiniz zannımca, hem kendine, hem etrafına neşe saçan biri :) Çok teşekkür bu güzel cevaplar için, şarkı için. O zaman dans ! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. taha çok teşekkür ederim çok keyifli bir mim oldu sayende (: evet evet neşeli şirinim ben (:

      Sil
  2. Hahah sıkılınca kalkmak, tam benim kafadasın :)

    YanıtlaSil
  3. Pozitif birisin, hep böyle olman dileğiyle :)

    YanıtlaSil
  4. Bu yazıdan renkli bir kişiliğe sahip olduğun belli oluyor. Sıkılınca kalkmak nedir 😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) beyazım ben Şevval, tüm renkleri barındırıyorum :)

      Sil
  5. Fredo yu tercih etmişsiniz. Filmde en sevmediğim karakter fredo hiç bir işe yaramadı sem olmasaydı. Benim tercihim elflerden yana :))
    İtiraf edeyim sıkılınca kalkıyorum efsaneydi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Filmini unuttum yha (: Çok uzun zaman oldu izleyeli, kitabın başlarındayım henüz, fikrim değişebilir (: Evet ben de tekrar okuyunca oha falan oldum lafıma (: Çok sağolun ((:

      Sil
  6. İçimden Geldiği Gibi, yorumunuz da çok güzel, teşekkürler...

    YanıtlaSil
  7. Kısa ama güzel bir mim olmuş Fatoş hanım, gerçekten hayatı sevmek gerekir. Çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek, katılıyorum, sağolun Eğitim Pınarı.

      Sil
  8. Şikayetinizin olmaması büyük bir ayrıcalık. Umarım hayatınız boyunca hiç olmaz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elbette var benim de şikayetlerim olma mı heç ama dillendirmeyi sevmiyorum enerjimiz yüksek olsun diye, sağolun.)

      Sil
  9. georges moustaki-le meteque. mustakinin şarkıları hep güzeeel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu şarkının çok versiyonu var ve ben bayılıyorum hepsine :)

      Sil

geziyoruz tozuyoruz

 bayram'da kısa da olsa mahşeri  istanbul kalabalığına karıştım.. lale mevsiminde gitmeyi çok istiyordum, emirgan korusunda idim bayramı...