22 Eylül 2019 Pazar

Eski Diziler

selaammm nasılsınız bakayım (: aklıma nereden esti ise böyle bi paylaşım ne ise hadi başlayalım dizilere çoğu TRT tabii (: ben çocukkene ilk hatırladığım dizi; işte geliyor bir numara hazırsanızz;

1. Ayrılsak da Beraberiz (1999 - Birol Güven)


bernaa ve teomann (: nasıl çınladı di mi sesleri kulağınızda (: allahım ya o evi ikiye bölen karavana ne demeli ya mehveş ve hurinur hanımların kavgaları velhasıl fena diziydi di mi?

2. Ekmek Teknesi (2002 - Osman Sınav)


fırıncı nusret desem (: bu diziyi hayal meyal hatırlıyorum çok izlemedim ancak meşhur heredotlu kahve sahneleri ve sıcak bir İstanbul mahallesi portresi kalmış aklımda (:

3. İkinci Bahar (1998- Türker İnanoğlu)


ali haydar usta(şener şen), hanım(türkan şoray), kasap melahat(meral okay).... türkan sultanın sıcaklığı sinmişti diziye öyle hatırlıyorum (: bir de erkek çocuk meselesi vardı değil mi sevgili dostlar aydınlatın beni (: üç kızı vardı ve hep erkek çocuk istemişti ali haydar (: yasemin çonka, nurgül yeşilçay, tan sağtürk.... ve sayamadığım nice ünlü isim çok güzeldi yhaa (:

4. En Son Babalar Duyar (2002- Sibel Kocataş)


ah kudret bey(ali erkazan) vah müjgan hanım(ayşegül atik) ve hallederiz kadir(levent ülgen) enişte (: ve hülya, hasan, defne ve diğerleri ve diğerleri (: bu diziyi baya izledim ilk sezondan itibaren (: genelde her bölümün sonunda olayları en son duyan babamız krize giriyordu sonrası cümbüş, kıyamet (:



5. Yedi Numara (2000-Oya Yüce)

işte buu (: en güzelini en sona sakladım kii (: ne manyak diziydi ama mantıcı dükkanı mı dersin üniversite sıraları mı dersin akdenizde bir tatil yöresi mi fabrika mı piknik alanı mı halısaha mı nereler mekanı olmadı ki bu çılgın dizinin (: koçlar ile piliçler ve vahit amca ve zelihaaa çok güzeldi çok (:

18 yorum:

  1. Eski dizilerin tadı bir başka valla. Keşke o dönemlerde izleyenilseydim bu dizileri. Hepsi birbirinden güzele benziyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ara ara izliyorum başa sarıp :D tavsiye ederim ve evet harikalar (:

      Sil
  2. Hepside güzeldi. Hele Ekmek Teknesini pek severdim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğrudur bir büyüsü vardı o dizinin (:

      Sil
  3. Hepsi de zamanında izlemiş olduğum muhteşem sıcak aile tadında dizilerdi hatırlattığınız için teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, evet azaldı ne yazık ki artık söylemiş olduğunuz gibi diziler (:

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. Güzeldi yaa ,, Türkan sultan başkadır (:

      Sil
  5. ayrılsak daaa beraberiiiz sak daaa sak daaaa :) bir komedici olarak bunu biliyooom :) çok komikti yaa. yedi nomero yu daaa, blogçu arkadaşlar izle dedi, geçen kış izledim :) leyla ile mecnun izle dediler bi de izlicem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Janset harika oyuncu di mi (: Leyla ile Mecnun da güzeldir amma eskiler gibi deell benimçün, öptüm :)

      Sil
    2. :) janset eveet benim maallede oturuyoo, aynı yerde kavaltı dabıyoz, şişli nişantaşı filan yaniii :)

      Sil
    3. yoo kıskanmadım :)

      Sil
  6. İkinci Bahar iki kere izledim. Üçüncüyü de izlerim. Yedi numarada güzeldi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kadar diyosun (: izlenir valla (:

      Sil
    2. Kesinlikle canım. Bu arada hediyelerin için çok teşekkürler. Bloğumda da yazdım:)
      https://beydaninkitapligi.blogspot.com/2019/09/sevgili-fatosun-hediyeleri.html

      Sil
    3. Rica ederim, yeni gördüm yoğunluktan (: Mutlu, huzurlu günlerde kullanın (: Teşekkür yazınıza bittim; çok naziksiniz çok sağolun...

      Sil
  7. Bir tek Yedi Numarayı izlemedim. Neden bilmiyorum, çok seyredilen ve beğenilen bir dizi oysa. Genelde aile,mahalle dizileri ne kadar çokmuş ve seviliyormuş. Tabi şimdi öyle mahalle ve aile pek kalmadı galiba.

    YanıtlaSil
  8. Yedi numaraya hemen başlayın derim, çok güzel zira, çok! :D

    YanıtlaSil

Yeni Yıl

   bir koca yıl daha bitti, inanılır gibi değil... ben n'apıyorum, yürüyüşe çıkıyorum bol bol, kitap okumaya çalışıyorum, bolca müzik ve...